سلام؛ به وبلاگ برد الکترونیکی - eBoard - خوش آمدید.
امیدوارم وبلاگ eBoard بتواند گامی موثر، در راستای اشتراک داده، اطلاعات و دانش، هم افزایی و ایجاد تعامل سازنده با بازدیدکنندگان محترم خود، داشته باشد.

دانشجویانی که خواستار گفتگوی حضوری، پیرامون موضوعاتی مرتبط با پروژه های درسی در هر مقطعی، سمینار و یا پایان نامه هستند، ضروری است حدود یک هفته زودتر، فقط و فقط، از طریق آدرس جیمیل زیر اطلاع دهند تا در صورت لزوم و امکان، تاریخ و زمانی مشخص، هماهنگ و تعیین شود.
رعایت بازه یک هفتگی، باعث برنامه ریزی بهتر و موثرتر، خواهد شد. لازم به یادآوری است که بررسی سمینار، پروپزال، پایان نامه، مقاله و موارد مربوط به آنها، عمدتا در شرایط نرمال(غیرکرونایی) به صورت حضوری و با هماهنگی قبلی، انجام می شود و ایمیل معمولا - در بیشتر موارد صرفا - برای هماهنگی تاریخ و زمان است.

از همه بازدیدکنندگان وبلاگ، درخواست می شود در ارسال ایمیل، موارد زیر را مدنظر داشته باشند.

* انتظار می رود که توضیحات آی دی ایمیل فرستنده، معرف نام و نام خانوادگی "واقعی" ارسال کننده باشد.
* ایمیل ارسالی دارای عنوان مشخص، کوتاه و مرتبط با موضوع و متن ایمیل باشد، بنابراین از ارسال ایمیل های بدون عنوان یا با عنوان های کلی نظیر "سلام"، "مهم"، "فوری"، "دانشجو"، "بازدیدکننده" و مواردی از این دست، اجتناب فرمائید و عنوانی کوتاه و مرتبط که بیانگر محتوای متن ایمیل است، برای ایمیل ارسالی، انتخاب نمائید.
* متن ایمیل، متنی روان، خلاصه و کاملا رسمی - شبه اداری - باشد. در ضمن شایسته است متن زیبنده ایمیل، یا صرفا به صورت فارسی یا کاملا به زبان انگلیسی تايپ شود. به عبارت دیگر، از ارسال ایمیل با جملاتی عامیانه یا متنی به صورت فينگليش - فارسی تایپ شده با حروف انگلیسی - اجتناب فرمائید.
* برای دریافت پاسخ ایمیل، بازه حداقل چند روزه تا یک هفته درنظر بگیرید. زیرا پاسخ به ایمیل، ممکن است تا یک هفته به طول بینجامد. بنابراین بهتر است حدود یک هفته زودتر، برای دریافت پاسخ، زمان بندی داشته باشید.

از اینکه موارد ذکر شده را در ارسال ایمیل، رعایت می نمائید، بسیار سپاسگزارم.

< آخرین به روز رسانی وبلاگ: مهر 1401 >



:: موضوعات مرتبط: تازه ترین خبرها
ن : K. Mirzaie
ت :

بازديدكننده محترم، چنانچه لينك، وبسايت، وبلاگ، مطلب يا فايلی متناسب و مرتبط با مطالب اين وبلاگ می شناسيد و يا در راستای بهتر شدن وبلاگ پيشنهاد و دیدگاهی داريد، می توانيد از طريق بخش نظرات يا پست الكترونيكی، ارسال نمایید.

لطفا در ارسال پیشنهادها و دیدگاه ها، موارد زیر را مدنظر داشته باشید:

 * تا حد امکان، دیدگاه ها، پیشنهادها و انتقادهای خود را به صورت عمومی و با متن کاملا رسمی، ارسال نمائید و در صورت لزوم به ارسال نظر خصوصی، صرفا از طریق ایمیل - پست الکترونیکی - اقدام بفرمائید. نظراتی که جنبه شخصی داشته باشد، نمایش داده نخواهد شد.

* به مباحث، موارد و نکاتی پرداخته شود که به موضوع و مطالب وبلاگ، مرتبط بوده و بیشتر جنبه علمی و کاربردی داشته باشد تا با مطرح شدن آنها، منجر به اثر بخشی و هم افزایی بیشتر شود.

* حتما متن پیشنهادها، دیدگاه ها و پرسش های مرتبط با مطالب وبلاگ را به صورت فارسي تايپ نمائید. مواردی که به صورت فينگليش تایپ شود، بررسی و نمایش داده نخواهند شد.

* پیش از نوشتن کامنت، پیشنهاد، دیدگاه و یا پرسش، کامنت ها و پاسخ های قبلی را در بخش نظرات، ملاحظه بفرمائید تا کامنت یا پرسش شما، احیانا تکراری نباشد.

* چنانچه لینک دانلود فایلی یا لینک وبسایت و وبلاگی، نامعتبر شده بود، می توانید از طریق ایمیل یا بخش نظرات اطلاع دهید تا نسبت به اصلاح آن، اقدام شود.

 سپاس از بازدید و همکاری شما



:: موضوعات مرتبط: ارسال ديدگاه ها و پیشنهادها
:: برچسب‌ها: دیدگاه ها, پیشنهادها, نظرات
ن : K. Mirzaie
ت :


 
صفحه اصلی

.:: Kamal Mirzaie ::.